"פעילות קידום בריאות ראויה להערכה למען תושבי בני ברק"

    עפר גדנקן No Comments on "פעילות קידום בריאות ראויה להערכה למען תושבי בני ברק"

    במכבי נערך טקס הוקרה והערכה לר' יוסף ליפשיץ, מנהל המרכז הרפואי כהנמן, על פעילותו הענפה שהזניקה את מערך קידום הבריאות בקהילה. במהלך המפגש הוענקה לו תעודת הערכה מטעם המחוז והמרחב המבטאת את ההישגים הרבים שצבר לאורך כהונתו בתפקיד. ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "ביטוי עמוק ליישום החזון של מכבי לקדם רפואה מונעת והעלאת מודעות לאורח חיים בריא". מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "פעילותו של ר' יוסף ליפשיץ ראויה לכל הערכה".

    מימין: מנהל מרחב בני ברק במכבי ר' ברוך שטרן, ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן, מנהל המרכז הרפואי כהנמן ר' יוסף ליפשיץ והמנהל הרפואי ד"ר יאיר זלצברג.
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאורך השנה מנהל ר' יוסף ליפשיץ מטעם הנהלת מרחב בני ברק של מכבי שירותי בריאות את תחומי הרפואה המונעת, קידום בריאות בקהילה, ייזום ימי בריאות, כנסים וסדנאות. הוא חתום על שלל הישגים בתחומים אלה, כאשר ההצלחה ניכרת היטב בנתונים. לפי הנתונים שבידי מכבי, הצלחתו באה לידי ביטוי בין היתר במדדי הבריאות של החברים שמשתפרים כל העת הודות לעלייה בנכונות של הציבור לשמור על אורח חיים בריא ולהגיע לבדיקות מונעות. על הצלחתו זו הוא קיבל בימים האחרונים אות הוקרה מיוחד על פעילותו.

    בטקס ההוקרה הצנוע שהתקיים במשרדי מכבי שירותי בריאות, הוענקה לו תעודת הערכה על ידי ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן, מנהל מרחב בני ברק במכבי ר' ברוך שטרן והמנהל הרפואי ד"ר יאיר זלצברג. זאת, לאחר שהנהלת המחוז ביקשה להעריך אותו באופן יוצא דופן על הישגיו בקידום הבריאות.

    ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "פעילותו של ר' יוסף ליפשיץ הינה הביטוי העמוק ליישום החזון של מכבי לקדם רפואה מונעת והעלאת מודעות לאורח חיים בריא. בטקס הענקת התעודה ביקשנו לבטא את הערכתנו הכנה על פעילותו הענפה שמוכיחה את עצמה כל העת עם שיפור ניכר באיכות חייהם של תושבי בני ברק".

    מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "אני מברך את ר' יוסף ליפשיץ על הפעילות הברוכה שלו לאורך השנה כולה, הנעשית במסירות ובמקצועיות. פעילותו ראויה לכל הערכה ומהווה מודל להטמעה נכונה ויעילה של קידום בריאות לטובת החברים".



    0 תגובות